قهرمانان سلام صادقیه

این سایت برای مورد استفاده تمامی افراد است و در آن مطالب علمی و ورزشی و سوالات و نکات دروس ثبت میشود.

قهرمانان سلام صادقیه

این سایت برای مورد استفاده تمامی افراد است و در آن مطالب علمی و ورزشی و سوالات و نکات دروس ثبت میشود.

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ

۰

حذف رئال از کوپا دل ری

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ

به گزارش FIZIK 7 رئالی ها در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری از دنیس چریشف استفاده کردند؛ در حالی که این مهاجم اوکراینی فصل گذشته و زمانی که برای ویارئال بازی می کرد، در این رقابت ها سه اخطاره شده بود و نباید در اولین دیدار این فصل رئال در کوپا دل ری به میدان می رفت.
همین مسئله باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا این باشگاه را از کوپا دل ری کنار بگذارد. رئالی ها با این استدلال که چیزی در مورد محرومیت چریشف نمی دانستند، خواهان تغییر این حکم شدند اما فرجام خواهی آنها توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا و همین طور دادگاه دولتی ورزش (TAD) رد شد.
گفته می شد قرار است این باشگاه فرجام خواهی دیگری در دادگاه حکمیت ورزشی مطرح کند اما اکنون این باشگاه اعلام کرد که حذف از کوپا دل ری را پذیرفته و اعتراض دیگری به این حکم نخواهند کرد.
باشگاه رئال مادرید پیش از این اعلام کرده بود که دیدار برگشت مقابل کادیز طبق برنامه انجام خواهد شد اما در بیانیه ای که اکنون منتشر شد، این باشگاه اعلام کرد پول بلیت های خریداری شده توسط هواداران به آنها بازگردانده خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۲۰
alireza hashem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی